Bulletproof Clothing Torture Test (ft. Demolition Ranch)

Publicado el 14 sep 2021
Kentucky Ballistics Clothing - kentuckyballistics.com/

Demolition Ranch - www.youtube.com/user/Demoliti...

In today’s video we torture test some bulletproof clothing! I hope you enjoy the video and thanks for watching!

Please support Kentucky Ballistics on Patreon! Please like and subscribe! Check out Kentucky Ballistics Clothing! Also like and follow Kentucky Ballistics on Facebook, Instagram and Twitter! See links below.

PATREON - www.patreon.com/kentuckyballi...

CLOTHING - kentuckyballistics.com/

FACEBOOK - kentuckyball...

INSTAGRAM - kentuckybal...

TWITTER - kyballistics


WARNING!

Kentucky Ballistics videos are filmed on a private shooting range in a controlled setting under the supervision of trained professionals. Kentucky Ballistics videos are for entertainment & educational purposes only. Do not attempt to recreate or mimic anything seen in Kentucky Ballistics videos. Kentucky Ballistics will not be held liable for any injury to yourself, others, or property resulting from attempting anything shown in Kentucky Ballistics videos.

Comentarios

  • Don’t forget! Come help me beat Matt on September 18th at Apache Rifle works in Comfort, Texas! Also Garand Thumb, Goldberg, Robert Oberst and Si Robertson will be there! Thanks for watching today’s video! I hope you enjoyed it!

    • Forgot the 700 nitro ?😝😝

    • When it comes to a country having such easy access to that amount of guns (compared to Finland where it is way harder to get anything), I'm not a huge fan of the idea of "selling out the whole guns store thing". BUT MAN DO I LIKE SHOOTING AND WOULD LOVE TO COME STATE SIDE AND BUY A GUN FROM YOU! "

    • Would it be possible to come from MI and buy one and have shipped to an ffl sense I’m way out of the state of tx?

    • The sound at 7:37 is awesome

    • Y'all are damn determined to crash NICS! Love it.

  • Don't worry... I stuck a thumb in it.

  • I think demo ranch needs a mannequin sponsor

  • Kentucky B is such a fun guy, I love it when him and Matt get together…

  • Man, im currently demobilizing in Texas. Wish I could go see you all.

  • It’s funny how mat says colt python and then the bullet falls out

  • Please come back a day late on my birthday

  • You two should dress in full body cloths like that and shoot 22LR at each other for fun. Nothing could possibly go wrong!

  • I was in the middle of drinking my glass of milk when Scott shot the dummy in the nuts. That was too funny!

  • loving these collabs they are always gonna be great glhf lads for collabs make sure yall got plenty of stuff to shoot

  • Does anyone have a link for the free backpack that was advertised at the beginning of the video?

  • Sometimes, I wish I lived in Texas. Actually, all the time.

  • Too much give with the mannequin. Should have shot it against something more solid that doesn't just punch a hole in the plastic absorbing energy

  • That’s great, since I’m from commie NJ I can’t come and buy but I wish I could. Feeling left out!

  • Lol I’d be running too

  • i feel like .308 is really underrepresented on the demoranch channel. so often he goes from 5.56 or x39 straight to the .50bmg. often times on tests the intermediate rifle rounds dont go through but i bet a .308 would or an AP .308.

  • I love how they stay the same, they act like nothing has happened to them or the world around them since they started.

  • What kind of knife is Kentucky ballistic, using... Anyone!!!

  • If you catch a 500 Magnum or a 50AE right in the back at your spine you probably not gonna move out of the hot zone. Just sayin.

  • That intro was golden

  • 2 kids playing togheter, how nice.

  • Where do you get Desert eagle bullet from

  • I was gonna go But the train show is tomorrow in Temple Tx

  • I legit laughed at the opening lol

  • Why did you have to shoot the dummy in the ding ding at 5:50? What did he do to you?

  • 4:19 I don’t know what you mean guys that face doesn’t look like an eggpla- oh never mind. I have never seen more of an eggplant face in my life.

  • Lol Scott you look like hulk running away from the 2003 when he escaped the facility haha I have mad respect for u man keep up with these hilarious intro.............ps IT WATERMELON TIME 🍉🍉🍉🔫🔫🔫💣🧨💥💥💥

  • How about blasting flowing lava lamps with a 12 gauge or 20 gauge. Maybe even an elephant rifle?

  • Should of used a SLAP round on the jacket, just to test if it was safe.😆

  • Best intro yet!

  • 👍🏼You guys are freakin' GREAT!!!!👍🏼

  • The intro, LMAO!!! Glad to see you are back in 100% health.

  • This video made me laugh so much. Y’all cure depression.

  • You guys should work together more often good video! 👍

  • Not funny Matt.

  • esmain.info/goal/v-deo/qXqJbLhrb8eVbaM Found where all your egg plants go when you kick them...

  • You could pull the bullets of the slap rounds and replace the powder for safety.

  • I want the carhart

  • Ya'll's OUT OF CONTROL!

  • If yall were really cool, each of you would wear a piece and shoot each other over poker hands....

  • Can you turn this isn’t a montage with the spongebob song “f is for friends”

  • Was waiting for this duo to drop a video afterwards

  • Would have liked to see some of this on a bone-in ham or something to get a better idea of carnage inflicted even without pass-through

  • "what's up Matt..." while smacking his head off was fucking hilarious.

  • Next time, spray foam the mannequin before using it. Or fill it with ballistic gel.

  • ive litterally watched all of yours an matts videos an ive been watching matt for five years now

  • Why is that table still intact at the end?

  • That intro 😶 you lucky to be alive

  • Sadic man

  • Scott, dont forget the 700 Nitro the next time you visit Demoranch

  • You shipping guns out.. Id buy one

  • just watched youre vid, put my playlist on shuffle and the first song i hear is bullet proof

  • Best intro ever!!!

  • Scott, you are a fucking beast dude. From Louisville KY with love!!!

  • Maybe a short video on knives when you get bored? All the best!

  • cool torture test.

  • 4:06 that was totally deliberate

  • Dang you and Matt just have to pony up for some good manikins

  • Stopped the bullet, but it broke my back and now I'm paralyzed from the waist down.

  • When Scott hit Matt's finger, I had a flashback to the Three Stooges.

  • Im glad that you healed good from that accident bro

  • You should fill your mannequin weef sand to simulate a human body great stuff men 💪🇫🇷👍✌️

  • I was waiting for a video where the slap rounds made it in the video again...my God you didn't disappoint!

  • I love when y’all two collab it’s always like childhood friends having fun together without adult supervision 😂

  • You Need a ballistics dummy. Geat video.

  • Reason im gonna pumpkin pop any threats

  • Nothing says freedom like that 60 round mag dump! 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

  • 98 in Texas and we're getting down to 55 in Ohio lol

  • Scott's amazing, always makes my week more fun.

  • Je comprends Ri1 mais bon j'kif trop tes vidéos

  • That (guess) 3~5 inch AK thing, have neither 50% of a 762x39 speed, in resume, is not more powerfull than a regular 115gr 9mm...

  • Does Bulletproof Everyone sell neck gaiters?... asking for a friend.

  • Scott shoots the mannequin and turns it into a lady-equin..

  • Hahaha when you Guys started to put your Jackets on,for a moment,i thought you gonna shoot each other with a 9mm, just to be sure. If Edward had joined you, you definitely would 😜

  • Just a thought - would filling the mannequins with expanding foam or something similar help stop them from caving in when you shoot the armor? LOL

  • 3:21 Matt lookin like he’s about to commit a few felonies.

  • Looking forward to FAF mate😉

  • I don't know if it is counter intuitive because of branding, but I would like to see Matt wearing one of Scott's shirts and Scott wearing one of Matt's shirts. Have a little cross-brand fun.

  • You look a lot better I'm glad you're doing ok love the show man

  • who got hurt on this shooting video

  • That intro is bad taste.

  • That was a $1,000 coat. Too bad some of us can't afford those

  • Is it just me or is it really satisfying when they rip the fabric to check out the Kevlar

  • Garand pinky? Nah it's ThompsonToe

  • thumbs up just for the intro... yes that is a pun lol

  • How about testing a 28 gauge pistol? A guy named WindySilky made one out of a thompson Encore in 500 S&W here on youtube. Since we never had the 28 Gauge Taurus Judge i always wondered how effective a 28 shell would be.

  • S.LA.P jokes - Classic. It would be cool if you invested in some of those realistic ballistic torsos...

  • You should definitely make a ballistics gel manikin for tests like this!

  • Dudes, you should get together with all your gun buddies and compose some music using the various tones of the shots from various caliber guns.

  • Hahah that’s hilarious!

  • I just had a GI exam; there is no " toxic poop" in my body, maybe tomorrow.

  • "just put a tumb in it" nice joke man. BTW I like your gold degle

  • Scott be running like bigfoot.

  • i like that you are two grown men meesing arround,thats so fun to wattch

  • I wish these armor companies would make heavier armor. Civilians aren't worried about weight. I'd wear something that weighs 10 pounds easily. All we're focusing on is the armor. I'd totally wear level 3 or even level 4 armor on a regular basis. Once again we're civilians, not soldiers who have to haul their body armor as well as 20+ pounds of ammo and utility/comms equipment.

  • It's funny, I was just looking at bulletproof everyone a few days ago and was looking at getting a jacket.

  • Absolutely enjoyed this! Thank you Matt. Thank you Scott!

  • The fact that you can joke about the round that nearly killed you is incredulous... I will remember it forever...

  • The two of you together turn into the DANGEROUS DUO !!! Bill from Linglestown Pennsylvania

  • ready for the texas polar winter